haha! Jag kom just hem från skivstången!
Grönsvarta första blocket.
Svarta på biceps.
gröna på golvstyrkan.
svart-grön-röda på sista låten :)
jag är verkligen en nörd.
Nu är det kvalet. Vore kul om Carola inte gick vidare. Men det är bra om hon går vidare också, så det är lite a win win situation. Sånt gillar jag.
Jo just det. Nu är det bara två mattelektioner kvar. Jättetrist. Vår lärare verkligen totaläger. Som idag när vi skulle gå igenom och repetera och så, så började han skriva upp rebusar på ena tavlan istället som vi kunde knepa på om vi inte orkade koncentrera oss på matten längre. Han har så skön inställning. Han fattar att vi bara vill klara tentan, så han nöjer sig med att säga vad vi ska tänka på på tentan och skiter i all jobbig och tråkig teori :)
Grönsvarta första blocket.
Svarta på biceps.
gröna på golvstyrkan.
svart-grön-röda på sista låten :)
jag är verkligen en nörd.
Nu är det kvalet. Vore kul om Carola inte gick vidare. Men det är bra om hon går vidare också, så det är lite a win win situation. Sånt gillar jag.
Jo just det. Nu är det bara två mattelektioner kvar. Jättetrist. Vår lärare verkligen totaläger. Som idag när vi skulle gå igenom och repetera och så, så började han skriva upp rebusar på ena tavlan istället som vi kunde knepa på om vi inte orkade koncentrera oss på matten längre. Han har så skön inställning. Han fattar att vi bara vill klara tentan, så han nöjer sig med att säga vad vi ska tänka på på tentan och skiter i all jobbig och tråkig teori :)

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home