sitter och läser i ett forum om eurovision song contest.. Just nu är jag inne på den delen där de tippar vinnare. Helt sjukt. Typ alla skriver att Carolas låt är jättebra och att den kommer vinna. Och det sjuka är att det är inte svenskar som skriver det, det är folk från LA, Finland, England.. massa puckon.
"I'm Sorry but it has to be Sweden thisi year!!!! Go Carola!! Best Song By Miles!!"
mm eller hur? Var är europas smak?
Iallafall. Jag har varit sjukt duktig hela helgen och gjort massa gamla tentor, men idag har jag inte kunna koncentrera mig alls. Dumma dåliga humör. Nu känns det bara hopplöst. Vi var och hämtade ut extentor skrivna av samma snubbe som gör tentan på onsdag, och den var sjukt svår. Taskigt att få underkänt bara för att jag har otur med examinatorn, när jag lugnt får femmor på de extentor som är skrivna av de två andra.
Jag borde ha varit på bra humör dock. Förutom att jag vaknade på fel sida och att tåget var försenat. För när jag gick av tunnelbanan fick jag sällskap av Jocke, och han är trevlig. Förutom att han har skumma och onda kompisar.
Sen så var matteföreläsningen bra, så då borde jag också vara glad.
Men sen när vi skulle äta lunch så hamnade vi med Sandra och Maria och David. Jag har nästan lyckats glömma bort hur jobbig han är efter att ha undvikit honom smidigt i en månad eller så. Jag klarar inte av honom. Tyvärr. Hade varit bra om jag gjorde det eftersom att Erik gillar honom.
Sen var det meningen att vi skulle plugga, men först så ville de andra inte ta vilket rum som helst så vi fick gå runt aslänge innan vi satte oss, sen kunde jag inte koncentrera mig ändå, och jag börjar bli sjukt stressad, så jag åkte hem så jag kunde plugga lite i lugn och ro.
Men så när jag kom hem så ringde Elias så då gick det ju inte att plugga. Det är så tråkigt att komma igång igen när det finns så mycket annat att tänka på istället. Så nu sitter jag på msn och på alla forum och gör just ingenting eftersom att jag är handlingsförlamad för att jag är för stressad.
På söndag fyller Louise år. Och på onsdag fyller Elias år. Kan inte folk planera lite bättre och inte fylla år mitt i slutspurten på terminerna? Jag har inte tid!
Jag vill att det ska bli juli. Nu.
"I'm Sorry but it has to be Sweden thisi year!!!! Go Carola!! Best Song By Miles!!"
mm eller hur? Var är europas smak?
Iallafall. Jag har varit sjukt duktig hela helgen och gjort massa gamla tentor, men idag har jag inte kunna koncentrera mig alls. Dumma dåliga humör. Nu känns det bara hopplöst. Vi var och hämtade ut extentor skrivna av samma snubbe som gör tentan på onsdag, och den var sjukt svår. Taskigt att få underkänt bara för att jag har otur med examinatorn, när jag lugnt får femmor på de extentor som är skrivna av de två andra.
Jag borde ha varit på bra humör dock. Förutom att jag vaknade på fel sida och att tåget var försenat. För när jag gick av tunnelbanan fick jag sällskap av Jocke, och han är trevlig. Förutom att han har skumma och onda kompisar.
Sen så var matteföreläsningen bra, så då borde jag också vara glad.
Men sen när vi skulle äta lunch så hamnade vi med Sandra och Maria och David. Jag har nästan lyckats glömma bort hur jobbig han är efter att ha undvikit honom smidigt i en månad eller så. Jag klarar inte av honom. Tyvärr. Hade varit bra om jag gjorde det eftersom att Erik gillar honom.
Sen var det meningen att vi skulle plugga, men först så ville de andra inte ta vilket rum som helst så vi fick gå runt aslänge innan vi satte oss, sen kunde jag inte koncentrera mig ändå, och jag börjar bli sjukt stressad, så jag åkte hem så jag kunde plugga lite i lugn och ro.
Men så när jag kom hem så ringde Elias så då gick det ju inte att plugga. Det är så tråkigt att komma igång igen när det finns så mycket annat att tänka på istället. Så nu sitter jag på msn och på alla forum och gör just ingenting eftersom att jag är handlingsförlamad för att jag är för stressad.
På söndag fyller Louise år. Och på onsdag fyller Elias år. Kan inte folk planera lite bättre och inte fylla år mitt i slutspurten på terminerna? Jag har inte tid!
Jag vill att det ska bli juli. Nu.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home