onsdag, maj 10, 2006

dumma dumma påtvingade svängningar! Och pendelrörelser! varför kan inte allt bara handla om rörelsemängd och stötar?
Och centralrörelse! aldrig att jag tänker lära mig det. Av princip.
nu är iallafall 1 av 60 timmar avklarade.
Och så fick jag godkänt på matteksen. Jag är typ den enda som fått godkänt på alla fyra. Jag äger.