fredag, maj 05, 2006

Och förresten. Nynäshamn LIGGER i Stockholms län. Så Hannes kan äta grus. Man ska lyssna på mig när jag pratar för jag har alltid rätt. Bålsta och Gnesta ligger utanför, men Nynäshamn i. Och jag tror även att jag vet mer om pendeltåg också.


Jag vill aldrig mer äta kladdkaka.
Tio dagars jävla slit.
Tio dagars framgång.
Borta.

1 Comments:

Blogger Johanna said...

Jamen självklart e d så, det vet väl alla pendlare :)

5:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home