söndag, april 23, 2006

Dagens

Dagens irritationsobjekt

Nominerade:
Min röstbrevlåda
Min webbläsare
Röran i mitt rum

Motivering och vinnare:
Efter att ha krånglat sen i januari, och fått mig att lägga ut massa pengar i onödan, går titeln dagens irritationsobjekt till min röstbrevlåda. Varför vägrar den fungera? Varför raderar den meddelanden som faktiskt är meddelanden, men har kvar meddelanden som bara består av att någon lägger på luren? Och Varför går det inte att prata in ett nytt meddelande? Är det för mycket begärt att få ha ett meddelande som säger "hej, jag kan inte svara just nu, ring senare, skicka ett sms, eller säg något i röstbrevlådan"? Varför måste röstbrevlådan gå igång utan att det går fram några signaler, när mobilen är påslagen och det finns täckning? Jag blir så galen! Igår hade jag 10 nya meddelanden påstod den. Men nej, det var bara ett, från Isabelle, resten hade jag redan hört, och de bestod bara av personer som la på luren. Sen när jag skulle lyssna på det riktiga meddelandet igen, så var det borta, men resten fanns kvar! Varför varför varför vägrar den att fungera normalt?



Dagens blogthing:


Your Daddy Is Darth Vader

What You Call Him: Daddy-o

Why You Love Him: He takes you to church