onsdag, april 12, 2006

ojoj Snacka om Nostalgitripp.
Top ten at ten imorse var top ten 1997. Så jag kunde alla låtarna. Det var då jag och Paulina var galna och satt framför MTV all vår lediga tid och lärde oss alla låtar, allt om artisterna och kunde varenda video och text utantill. Det galna är att jag fortfarande kunde allt. Hoppas att det blir 1998 snart, 1998 hade mycket bättre musik än 1997.

Nu kollar jag på Sjunde Himlen. Det är repris av första säsongen, 1996. Ruthie har lockigt hår och har just börjat förskolan, alla barnen bor hemma och är fortfarande söta och perfekta. Tvillingarna är inte påtänkta. Helt underbart. Deras värsta problem nu är att Lucys kompis inte bor i en jättestor och vräkig villa.
Å vad jag saknar 90-talet.

här är listan:
10 All Saints - Never Ever
9 Natalie Imbruglia - Torn
8 Daft Punk - Around the World
7 Jamiroquai - Alright
6 Eternal - I wanna be the only one
5 Puff Daddy feat Faith Evans - I'll be missing you
4 The Verve - Bittersweet Symphony
3 Will Smith - Men in Black
2 Eagle Eye Cherry - Save Tonight
1 Run DMC vs Jason Nevins - It's like that