onsdag, mars 29, 2006

Idag har jag ätit Alghrens bilar glassen! Bara lite efter, men den var god ändå, men inte lika god som jordgubb och vit choklad magnumen.
I stort sett hela dagen har vi försökt lösa ett ekvationssystem, vi satt i två timmar och väntade på hjälp, sen kom det fram att jag hade skrivit av funktionen fel, och att det var därför det inte funkade. Louise blev inte så glad på mig.
Sen gjorde jag och Maria en utflykt till T-snabben för att köpa godis, utan ytterkläder. Det regnade, men annars var det varmt. Hur underbart som helst! Det är vår. Om två månader och en dag är det sommar! Det är inte långt.
När vi kom tillbaka tyckte Sandra att jag skulle titta på min mobil. Det visade sig att på den tiden jag och Maria varit borta hade helt plötsligt över 60 bilder tagits med min mobil. På bl.a. Sandra, Louise, Louises telefon, diverse personer som gått in i rummet utan att veta att de blivit fotade, alla skyltar i rummet, och allt som låg i min väska. Sandra är lite galen.
Nu försöker jag komma på hur man gör för att lägga in bilder i datorn, men bluetoothanslutningen vägrar fungera och jag har ingen sladd :( Jag tycker inte om elektroniska och tekniska grejer. Det är inte riktigt min grej.