måndag, mars 13, 2006

Facit för måndag

Blev i stort sett som planerat. Förutom att Fredrik var snäll, och satt och småpratade jättelänge med oss. Det bästa var att han totaldissade skåningen, och sa att han kommer bara bli rik men inte särskilt lycklig. Sen frågade han vad vi tyckte var svårt och så sa han att han inte ville att vi skulle fastna på något på tentan, så att han inte skulle ha med sånt.
Kunde inte koncentrera mig för fem öre på de första två timmarna, eftersom skåningen och sandra satte sig med oss.
Sen när vi satt ensamma var vi jätteduktiga. Sen kom jag hem utan att somna och så blir det ingen träning för första måndagen på evigheter bortsett från jullovet.
Så nu ska jag ägna resten av min dyrbara kväll till att lära mig mekanikboken utantill och titta på Johannas film.