söndag, mars 12, 2006

Vecka 11

Veckan som kommer

Måndag:
Jag får lov att gå upp och åka till skolan på vår lediga dag för att vi måste fråga Fredrik en massa saker. Han kommer skratta ut oss och säga att det inte är någon idé att vi ens försöker.
Sen kommer vi sitta två timmar i grupprummet utan att få något gjort.
När jag kommer hem kommer jag vara för trött för att göra något, och sen går jag och tränar, sen somnar jag när jag kommer hem.

Tisdag:
Tokplugga hela dagen. Jag kommer förmodligen kolla på X-MEN fram till tre-fyra och sen börja gråta för att mekaniken är för svår för att lära in på några timmar.


Onsdag:
Tenta. Den kommer gå bra för skåningen, Erik och Louise. Jag kommer få skämmas. Sen ska vi labba efteråt, men det kommer inte gå för att jag är deprimerad över tentan, och Louise vill åka hem.

Torsdag:
Labba hela dagen. Träna på kvällen. Louise kommer klara tyngre vikter än jag. Sen sitta uppe hela natten och försöka förbereda redovisning.

Fredag:
Vi kommer vara i skolan åtta på morgonen. Vi kommer att skrika och bråka och inte bli klara med labben i tid. Klockan fem kommer vi lyckas få den sista redovisningstiden och nätt och jämnt klara av den, med lite utskällning, precis som förra gången. Om allt går bra.
På klassfesten kommer jag sitta i ett hörn. Erik kommer springa iväg och prata med skåningen och hans kompisar. Hanna kommer hitta någon rolig att prata med. Louise kommer bara prata med Pontus. Sen kommer Sandra och skåningen smyga iväg. Maria och Anders. Alla kommer överge mig och jag kommer åka hem såfort middagen är över.

Sen är det helg och då ska jag sova och köpa tyg!