fredag, mars 03, 2006

Helg!

Äntligen är det helg!
Den här veckan har varit ond! Vår mekaniklärare är ond! han blev riktigt glad när vi skällde på honom att han hade gjort frågorna på saker som inte hörde till det vi skulle ha prov på.
"vill man ha höga poäng måste man vara bäst" sa han.
Jag blev sur och muttrade att man borde kunna få åtminstone godkänt utan att var ett geni.
Sen är den glada nyheten att jag och Louise räknas som en i gänget nu. Inte som två, eftersom de räknar oss som en. Det tyckte jag lät bra. Vem vill vara en egen individ liksom?