torsdag, mars 02, 2006

djupa diskussioner på lunchen

Att vara ensam tjej vid lunchbordet kan vara påfrestande. Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

"En tjej ska vara som en chihuahua. Liten och nätt, och så kan man köpa kläder till dom och ha dom som en liten prydnad"

"När man vaknar ska tjejen ha gått upp en timme tidigare, så man får ligga och vräka sig i sängen helt ensam, och så ska hon ha gjort iordning frukost, och lagt fram kläder. Gärna städat och diskat. Skulle inte du göra så Regina? om du var kär i en sån som jag?"

jo verkligen. Skaffa en hushållerska istället lille vän.

1 Comments:

Blogger ell said...

hahaha, killar är bra knäppa ibland!

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home