lördag, februari 18, 2006

lördag morgon

Igår hade Antonia fest. Det var en kille där som inte kände någon. Han var från Gävle. Gävle är bra. De pratar fint, och har stureplansbrats.
Så fick vi titta på Elias också. Han verkade supertrevlig.
I morgon kommer Marie till Stockholm. Jag tror att det är imorron iallafall.
På tisdag ska vi sminka oss :-)
Sen måste vi nästan hinna äta glass också. Undrar när bil-glassen skulle komma :-P
Idag ska jag shoppa. Måste ha ett skärp och en ansiktsmask. Mina byxor ramlar av utan skärp, och det är inte så kul att gå utan byxor!