hemma
Nu har jag kommit hem.
Puerto Rico var helt underbart, och jag mådde jättebra. Klarade av att äta ute varenda kväll. Tyckte jag var jätteduktig, klarade till och med att äta pizza utan att må dåligt.
Idag fick jag se bilderna därifrån. Fattar inte alls hur jag kunde vara så nöjd, och må så bra. Jag såg hemsk ut! Usch, jag ville bara gråta. Skit. Imorgon börjar iallafall Skivstångsterminen. Nu jävlar ska jag inte ge efter en tum. Så jag har mått dåligt hela dagen, men sen fick jag en skum kommentar:
"Du borde unna dig lite mat så du inte tynar bort helt"
Vilket jag tolkade som att jag ser smal ut :)
Så nu ska jag försöka vara glad.
Puerto Rico var helt underbart, och jag mådde jättebra. Klarade av att äta ute varenda kväll. Tyckte jag var jätteduktig, klarade till och med att äta pizza utan att må dåligt.
Idag fick jag se bilderna därifrån. Fattar inte alls hur jag kunde vara så nöjd, och må så bra. Jag såg hemsk ut! Usch, jag ville bara gråta. Skit. Imorgon börjar iallafall Skivstångsterminen. Nu jävlar ska jag inte ge efter en tum. Så jag har mått dåligt hela dagen, men sen fick jag en skum kommentar:
"Du borde unna dig lite mat så du inte tynar bort helt"
Vilket jag tolkade som att jag ser smal ut :)
Så nu ska jag försöka vara glad.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home