Julbord
jag kan säga det hur många gånger som helst.
Caradhras är helt underbara.
Igår runt fem hade jag världens ångest för jag kunde inte bestämma om jag skulle på klassfesten eller Caradhras julbord. Som egentligen inte var något svårt val. Jag är superglad att jag gick på julbordet istället. Och de 150 kr som jag la på festen spelar ingen roll, jag hade ju redan betalat, och hellre ha betalat 150 kr i onödan och ha jättekul, än att betala 150 kr och ha lite halvkul.
Caradhras är helt underbara.
Igår runt fem hade jag världens ångest för jag kunde inte bestämma om jag skulle på klassfesten eller Caradhras julbord. Som egentligen inte var något svårt val. Jag är superglad att jag gick på julbordet istället. Och de 150 kr som jag la på festen spelar ingen roll, jag hade ju redan betalat, och hellre ha betalat 150 kr i onödan och ha jättekul, än att betala 150 kr och ha lite halvkul.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home