Idag fyller Martin år, grattis grattis!
Annars har dagen varit dålig. Det är inte bra att göra hemuppgifter efter midnatt när man ska lämna in dom på morgonen. Det blir fel då. Och så blir nästa dag förstörd pga brist på sömn.
Louise försöker para ihop mig med en Anders. Inte Anders i vår klass. Men hon är inte särskild smidig, när vi satt vid samma bord som Anders och hans kompisar så sa Louise plötsligt att jag skulle passa så jättebra ihop med Anders. Så han lär ju tro att det var han. Jobbigt jobbigt.
I lördags var jag och Johanna på en utflykt för att se hur de rika har det. De har det ganska fint. Tänk att bo på fjortonde våningen och ha gångavstånd till Cafét.
Sen var vi på Berzelii bar. Jag har inte varit där förutom på utspringsfesten. Helt stört. Det var nästan ett år sen. Det känns inte som så länge sen. Jag håller på att bli gammal. Nu ska jag se girls of the playboy mansion :) det är jag värd, för jag missade början av big brother för att jag somnade när jag kom hem.
Annars har dagen varit dålig. Det är inte bra att göra hemuppgifter efter midnatt när man ska lämna in dom på morgonen. Det blir fel då. Och så blir nästa dag förstörd pga brist på sömn.
Louise försöker para ihop mig med en Anders. Inte Anders i vår klass. Men hon är inte särskild smidig, när vi satt vid samma bord som Anders och hans kompisar så sa Louise plötsligt att jag skulle passa så jättebra ihop med Anders. Så han lär ju tro att det var han. Jobbigt jobbigt.
I lördags var jag och Johanna på en utflykt för att se hur de rika har det. De har det ganska fint. Tänk att bo på fjortonde våningen och ha gångavstånd till Cafét.
Sen var vi på Berzelii bar. Jag har inte varit där förutom på utspringsfesten. Helt stört. Det var nästan ett år sen. Det känns inte som så länge sen. Jag håller på att bli gammal. Nu ska jag se girls of the playboy mansion :) det är jag värd, för jag missade början av big brother för att jag somnade när jag kom hem.

1 Comments:
Cafét, the place to be :)
Skicka en kommentar
<< Home