fredag, mars 17, 2006

7 minuter av lycka

Imorse var tåget försenat. Det störde mig inte så mycket för det var varmt och soligt och det droppade av smält snö.
Sen hände det underbara. Jag kom ner på perrongen mot Mörby och där stod han. Så fick jag sällskap hela vägen, bara han och jag, inga av hans elaka kompisar! Då var jag glad.