tisdag, april 04, 2006

Imorse regnade det. Jag försov mig, sprang till tåget, fick vänta ut tre tunnelbanor eftersom att jag inte fick plats pga alla elaka människor som tycker att det är viktigare att de kommer på tunnelbanan än att jag gör det.
Sen regnade det igen. Därför tänkte jag att det var en bra idé att gå in på toaletten och spegla mig för att få bort det värsta av den utsmetade mascaran, men fungerar lampan? Nej. Så jag fick spegla mig i kolmörker, vilket inte gick bra.
Sen på lunchen så hämtade vi ut mekaniktentan. 17 st av ca 200 blev godkända. Var jag en av dom? Nej.
Så för att pigga upp mig gick jag till Caradhras-mötet, för att äta kaka och bli glad igen. Fick jag någon kaka? Nej. De sa att den kommer senare med Sanna, men så när Sanna kom sa hon att den funnits i föreningslokalen hela tiden. Osis. Men så fick jag iallafall lite kladdkaka efter ett tag :)
Sen hamnade jag på något sätt mitt emellan Simon och Stella som försökte mörda varandra med kuddar, så jag vågade inte röra på mig, för då hade jag blivit mosad.
Sen så gick jag hem, och tåget var försenat. Inte pga personalbrist dock. Då tänkte jag "wohoo jag har tio kronor i fickan, jag kan köpa godis". Så jag stoppade i tio kronor i Selecta-automaten, men fick jag något godis? Nej. Den dumma automaten lurade mig. Så då åkte jag hem och kom hem och tänkte "va bra, nu är det ju Smallville". Men fick jag se Smallville? Nej. Det var Angel på tv. Hur kul är det liksom.
Så nu ska jag plugga inför provet imorrn. Det kommer att gå jättebra.

2 Comments:

Blogger Johanna said...

Selecta-automater är onda...

11:28 fm  
Blogger ell said...

haha, vilken värdelös dag! stackare.

12:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home