onsdag, maj 10, 2006

Nu har jag också sprungit i linne.
Jag är nästan lika bra som Johanna

2 Comments:

Blogger Johanna said...

höh ja, men bara nästan :p

8:12 em  
Blogger R said...

ja, jag skrev ju det. nästan :P

9:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home