Idag på skivstången var det vikarie igen. Vad är det för fel på Lenita? varför är hon aldrig där? Hennes pass är ju bäst. Av alla passen jag varit på är det bara hennes och det på torsdagar i kungsholmen som är riktigt bra, som är perfekt upplagda. Okej att Ola är bra på sitt sätt, att han går omkring och rättar de som har fel hållning eller lyfter fel ochså, men han är verkligen inte bra på mitt sätt. Jag vill ha Lenitas pass, för det är bäst.
Sofia var på samma pass, så det var trevligt iallafall. Henne kan jag prata med om skolan det är bra, för hon förstår :)
Nu måste jag plugga mekanik. Trots att det är kväll. Fredrik sa att jag inte kunde förvänta mig att klara den om jag inte la ner 60 timmar till. 60 timmar på en vecka. Kul. Det blir nog mer än vad jag la totalt på gymnasiet.
Det är skillnad på att klaga och att berätta vad som stör en.
Skillnad på att vilja ha medlidande och att bara konstatera.
MSN är bra. Det är bra att kunna fråga Erik om hjälp utan att behöva ringa. Jag tycker inte om telefoner. Synd bara att han har problem med samma uppgifter som jag.
Jag kanske borde sluta skriva. Det slutar alltid med att jag snöar in på skolan ändå. Men eftersom i princip all min vakna tid kretsar kring det så är det lite svårt att tänka på något annat.
Jag träffade Therese Smith på väg till träningen. Mycket jobbigt. När jag tränar har jag de fulaste kläderna jag hittar, som jag aldrig skulle ha på mig annars, eftersom det inte spelar någon roll om de blir svettiga och smutsiga. Jag tyckte det var störande att träffa på henne. Jag blev påmind om grundskolan, och det var inte kul. Sen så blir jag irriterad över att jag blir så nedslagen av att tänka på grundskolan. Jag borde verkligen ha kunnat förtränga det.
Imorgon har jag några timmar fritid. Sen blir det inte mer av den varan på tre veckor. Förutom på Cassies skiva. Med kontrollskrivning dan efter. Väldigt lyckat. Men det ska bli kul :)
Sofia var på samma pass, så det var trevligt iallafall. Henne kan jag prata med om skolan det är bra, för hon förstår :)
Nu måste jag plugga mekanik. Trots att det är kväll. Fredrik sa att jag inte kunde förvänta mig att klara den om jag inte la ner 60 timmar till. 60 timmar på en vecka. Kul. Det blir nog mer än vad jag la totalt på gymnasiet.
Det är skillnad på att klaga och att berätta vad som stör en.
Skillnad på att vilja ha medlidande och att bara konstatera.
MSN är bra. Det är bra att kunna fråga Erik om hjälp utan att behöva ringa. Jag tycker inte om telefoner. Synd bara att han har problem med samma uppgifter som jag.
Jag kanske borde sluta skriva. Det slutar alltid med att jag snöar in på skolan ändå. Men eftersom i princip all min vakna tid kretsar kring det så är det lite svårt att tänka på något annat.
Jag träffade Therese Smith på väg till träningen. Mycket jobbigt. När jag tränar har jag de fulaste kläderna jag hittar, som jag aldrig skulle ha på mig annars, eftersom det inte spelar någon roll om de blir svettiga och smutsiga. Jag tyckte det var störande att träffa på henne. Jag blev påmind om grundskolan, och det var inte kul. Sen så blir jag irriterad över att jag blir så nedslagen av att tänka på grundskolan. Jag borde verkligen ha kunnat förtränga det.
Imorgon har jag några timmar fritid. Sen blir det inte mer av den varan på tre veckor. Förutom på Cassies skiva. Med kontrollskrivning dan efter. Väldigt lyckat. Men det ska bli kul :)

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home