Jag har ont i magen.
Jag vill inte att det ska bli måndag.
Jag kommer att börja gråta eller svamla eller vad som helst. Jag har inte ens hunnit kolla igenom det jag ska.
Jag vill inte att det ska bli 18e. Då finns ingen återvändo. Jag vill inte byta klass. Jag kommer ha ont i magen hela sommaren. Värre än i somras.
Jag vill inte att det ska bli 23e. Jag kommer bli så nervös att jag spyr. Jag kommer ju inte hinna förbereda något 22a, eftersom det är vårruset. Jag kan fortfarande inte smälta att Johannes anmälde sig till vår grupp. Vi som planerat så bra att slippa all press och bara ha en grupp med vårt lilla snälla gäng. Synd att vi bara är 5 och inte 6. Jag blir så arg bara jag tänker på det.
30 blir värst. Slutet på allt. Kul att fylla år på en ångestdag.
Jag vill att tiden ska stå still. Jag klarar inte av förändringar. Jag vaknade tillochmed och mådde dåligt efter att ha tagit studenten, och då hatade jag min klass. Nu kommer jag antagligen inte kunna göra något annat än att stirra in i en vägg på en hel månad efteråt.
Jag vill inte att det ska bli måndag.
Jag kommer att börja gråta eller svamla eller vad som helst. Jag har inte ens hunnit kolla igenom det jag ska.
Jag vill inte att det ska bli 18e. Då finns ingen återvändo. Jag vill inte byta klass. Jag kommer ha ont i magen hela sommaren. Värre än i somras.
Jag vill inte att det ska bli 23e. Jag kommer bli så nervös att jag spyr. Jag kommer ju inte hinna förbereda något 22a, eftersom det är vårruset. Jag kan fortfarande inte smälta att Johannes anmälde sig till vår grupp. Vi som planerat så bra att slippa all press och bara ha en grupp med vårt lilla snälla gäng. Synd att vi bara är 5 och inte 6. Jag blir så arg bara jag tänker på det.
30 blir värst. Slutet på allt. Kul att fylla år på en ångestdag.
Jag vill att tiden ska stå still. Jag klarar inte av förändringar. Jag vaknade tillochmed och mådde dåligt efter att ha tagit studenten, och då hatade jag min klass. Nu kommer jag antagligen inte kunna göra något annat än att stirra in i en vägg på en hel månad efteråt.

3 Comments:
cheer up. det kunde vara värre...
I know, förändringar suger
särskilt när de är den dåliag sorten, den sorten som krossar ens hjärta
Skicka en kommentar
<< Home