onsdag, maj 10, 2006

nu är det vår på riktigt. Alkisarna har börjat sitta på bänken i backen hem från stationen.
Idag var de tydligen sura på varandra, för de grälade bara med varandra och hälsade inte på mig.

Haha, det var lite kul i dag. När jag kom till församlingshuset satt Jimmy och klagade för de andra som satt där om sin dumma lärare. Av 32 i klassen hade 30 st ig-varning tydligen, och det berodde på deras nya lärare som var dålig, och ond. Och så skulle vi tycka synd om Jimmy för att han skulle ha samma lärare i matte e och fysik b också. Sen så sa han "Regina du borde veta vem det är, han var på Södra Latin förut. Fredrik Skog heter han. Vet du vem det är?"
Hahahaha tänkte jag. Klart jag vet vem Fredrik Skog är. Det går inte att missa Fredrik Skog!
Stackars lilla barn tänkte jag sen, och sen så tänkte jag att jag är såå glad att ha gått ut gymnasiet!

2 Comments:

Blogger Johanna said...

Haha, jag fick MVG av honom :)

9:02 em  
Blogger R said...

ja..det var väl där hans MVGn tog slut och det bara är IGn kvar nu.
Eller så är du kanske smartare än dagens ungdom? vem vet?

10:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home