Jag missade mitt tåg imorse, för jag var tvungen att fixa matlådan. Så jag kom några minuer försent till skolan och orkade inte traska in på lektionen och störa, så jag satt och pluggade istället. 1 timme. 58 kvar. Sen kom Louise stressad som en rödbeta efter lektionen och vi åkte till slottet för att titta på högvakten. Louises kompis Frej var med, jag har bara träffat honom en gång, så jag tyckte inte att det var så jättekul att stå upp i en timme och en kvart och titta på små uniformkillar som struttade omkring, och en orkester på häst som spelade och traskade runt, bara för att få se Frej rida förbi i typ 10 sekunder. Mina fötter gjorde ont.
Men för att inte var alltför bitter och cynisk, så ska jag säga att det var väldigt kul att vi stod längst fram. Det var kul att vi förmodligen stod brevid Frejs föräldrar så att Louise gjorde bort sig. Det var väldigt kul att hästarna var galna och gjorde sitt bästa för att förstöra för de stackars lumpengossarna som skulle visa att de kunde hantera hästar.
Sen gick vi på McDonalds. Stefan Holm gör reklam för McDonalds, så då kan jag ta bort min "en gång i månaden"-regel. Detta gjorde matlådan helt onödig, så jag missade tåget helt i onödan.
Sen åkte vi till Kistas bibliotek och pluggade 1 timme i deras studierum. 57 timmar kvar.
Sen firade vi att vi var så duktiga med att shoppa lite och äta blåbärspaj med smält glass.
Dagens höjdpunkt var när jag kommit hem, och de släppt biljetterna till X-MEN 3 på SF. De har bara släppts på Astoria innan. Men nu har jag köpt biljetter. Jag är så bra. Jag har premiärhandlat på nätet med visakortet också. Tycker det verkade lite osäkert. Tycker att man borde behöva någon kod också, bortsett från själva kortet. Så jag får väl ändra min vana att alltid tappa bort mina kort. Den funkade bättre med electronkorten.
Men för att inte var alltför bitter och cynisk, så ska jag säga att det var väldigt kul att vi stod längst fram. Det var kul att vi förmodligen stod brevid Frejs föräldrar så att Louise gjorde bort sig. Det var väldigt kul att hästarna var galna och gjorde sitt bästa för att förstöra för de stackars lumpengossarna som skulle visa att de kunde hantera hästar.
Sen gick vi på McDonalds. Stefan Holm gör reklam för McDonalds, så då kan jag ta bort min "en gång i månaden"-regel. Detta gjorde matlådan helt onödig, så jag missade tåget helt i onödan.
Sen åkte vi till Kistas bibliotek och pluggade 1 timme i deras studierum. 57 timmar kvar.
Sen firade vi att vi var så duktiga med att shoppa lite och äta blåbärspaj med smält glass.
Dagens höjdpunkt var när jag kommit hem, och de släppt biljetterna till X-MEN 3 på SF. De har bara släppts på Astoria innan. Men nu har jag köpt biljetter. Jag är så bra. Jag har premiärhandlat på nätet med visakortet också. Tycker det verkade lite osäkert. Tycker att man borde behöva någon kod också, bortsett från själva kortet. Så jag får väl ändra min vana att alltid tappa bort mina kort. Den funkade bättre med electronkorten.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home