torsdag, maj 18, 2006

ÅÅÅÅÅÅ! Mullvaden ska börja igen! Såg just reklamen på tv. Jag älskade Mullvaden! Jag kanske skulle ta och söka :P Fast då skulle jag nog åka ut redan första avsnittet för den jag trodde var mullvad åkte alltid ut på en gång..

2 Comments:

Blogger Johanna said...

va kul! när börjar det?

1:50 em  
Blogger R said...

man kan söka in fram till någon gång i juni :)så ska de spela in på sensommaren och det sänds i höst

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home