tisdag, maj 16, 2006

Louise hittade ett personlighetstest igår som jag gjorde. Det gick inge bra. Jag har tydligen inte så bra (enlight samhällets normer) personlighet

Jag prioriterar
mest:
pengar
stolthet
karriär

minst:
familj
kärlek

och jag ser på min egen personlighet som kall.

Sen så var det en del som var om mina kompisar.
Jag kommer aldrig att glömma Marie eller Ellinor.
Elias är en verklig vän.
Jag älskar Rebeca och Isabelle är min tvillingsjäl.

Sorry Johanna, du passade inte in på nån av frågorna :P

Idag har jag pluggat i 10 timmar. Helt sjukt. Jag slutade för en halvtimme sen och huvet snurrar fortfarande. Jag kan ändå ingenting. Hade lika gärna kunnat göra något mindre ansträngande. Typ minröjaren. Det är kul.

2 Comments:

Blogger Isabelle said...

jagvill oxå göra testet! det verkar kul!

6:42 em  
Blogger ell said...

jag glömmer dig aldrig heller

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home