onsdag, maj 17, 2006




idag har jag gjort GI-fiber-proteinpannkakor! Jag äger. Förutom att jag inte kan vända pannkakor utan att de går sönder. Men de vart goda iallafall :) Förutom att de såg lustiga ut.

1 Comments:

Blogger Johanna said...

va är det? hur gör man dem? :)

8:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home