den ständiga frågan:
"men vad har du emot honom/henne, han/hon är ju jättetrevlig"
ja... jag vet att alla är jättetrevliga, och jag har ingenting emot just någon utom mig själv. Är det verkligen så svårt att fatta att det är mig jag inte står ut med? Att jag inte är trevlig. Att jag mår illa av att höra mig själv försöka vara trevlig, för jag hör ju hur fel det låter.
Istället bara påminner alla mig om hur trevliga alla andra är och hur konstig jag är som inte är det.
"men vad har du emot honom/henne, han/hon är ju jättetrevlig"
ja... jag vet att alla är jättetrevliga, och jag har ingenting emot just någon utom mig själv. Är det verkligen så svårt att fatta att det är mig jag inte står ut med? Att jag inte är trevlig. Att jag mår illa av att höra mig själv försöka vara trevlig, för jag hör ju hur fel det låter.
Istället bara påminner alla mig om hur trevliga alla andra är och hur konstig jag är som inte är det.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home