posted by R at 20:16
je sais c'est difficile d'arrêter... :p
et je cours je cours je cours
que? säg till jana att ändra inställning. kan inte skriva några inlägg för att jag inte är medlem där längre.
Skicka en kommentar
<< Home
Visa hela min profil
3 Comments:
je sais c'est difficile d'arrêter... :p
et je cours je cours je cours
que? säg till jana att ändra inställning. kan inte skriva några inlägg för att jag inte är medlem där längre.
Skicka en kommentar
<< Home