Ännu en intervju avklarad.
Gör inget annat än att springa på intervjuer.
Helt onödigt eftersom det enda alla säger bara är "du har ingen erfarenhet från industrin. vi vill inte ha dig här"
mendö.
jag klarar av att rengöra en maskin lika bra som vem som helst annars.
jag klarar av att skruva ihop, skruva isär, smörja och allt sånt lika bra som vem som helst.
men nej.
jag blir så trött på det här. ingen som råkar känna någon fabrikschef som vill anställa mig?
Gör inget annat än att springa på intervjuer.
Helt onödigt eftersom det enda alla säger bara är "du har ingen erfarenhet från industrin. vi vill inte ha dig här"
mendö.
jag klarar av att rengöra en maskin lika bra som vem som helst annars.
jag klarar av att skruva ihop, skruva isär, smörja och allt sånt lika bra som vem som helst.
men nej.
jag blir så trött på det här. ingen som råkar känna någon fabrikschef som vill anställa mig?

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home