söndag, april 01, 2007

HAHAHA

Såg någon postkodmiljonären igår? Antagligen inte, för det är bara jag som är så nördig att jag tycker det är spännande. Men iallafall. En snubbe kom på miljonfrågan. Och alltså. Frågan som var värd en miljon var vad talserien kallas som börjar 0 1 1 2 3 5 8 13
hahahaha

okej. jag tyckte det var komiskt.