fredag, mars 23, 2007

Mattias är fortfarande sjuk! grr.
jag som lite lät bli att gå till skolan för att hinna gå på hans pass.

min intervju idag gick jättedåligt. usch. jag ville därifrån. hem och sova.
sen skulle jag tröstshoppa, men på HM var det sjukt mycket folk som kollade på Madonnakollektionen så jag orkade inte ens gå in. Sen var jag på tre Stadium och skulle leta sporttop. Har redan provat alla på Intersport, nu har jag provat alla på Stadium också. Men de har inte min storlek. De har en storlek mindre, och så alla storlekar över. I alla modeller och alla färger. En fanns i min storlek, men den var knallrosa och var inge bra stöd alls i.
Så jag gick på systemets och skulle köpa den där lakrits lime drickan men den var såklart slut så jag fick bara lite aquatini och cube och nån cider som hade en rolig etikett och inget tillsatt socker. Sen fick jag springa till tåget så nu har jag också varit en sån som springer och klirrar.
Stod breve en bag lady på karlberg sen i 20 minuter, hon började att humma lite grann, sen nynna sen harkla sig sen typ eskalerade nynnandet till något vredesaktigt tjutande och sen harkel och sen tillbaka till nynnande. Det var ganska intressant

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var han sjuk! Mkt oförskämt!

11:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home