ofrivillig vila
Hade nästan precis somnat när klockan ringde vid åtta, så dum som jag är tänkte jag "äsch, jag somnar om och tar ett senare pass".
sagt och gjort.
gick upp vid tio, tog en ipren och en frukost och en dusch och sen gick jag till tåget.
Fick en snöboll sulad åt mig av en snorunge som som tur var missade. Han såg jätteledsen ut och bara "nee, jag missade".
"ja, tur för dig" sa jag argt, en snäll variant av vad jag velat säga. Kasta inte snöbollar på trötta och griniga människor. Det är inte uppskattat.
Sen var tåget inställt. Fast det stod inte, de bara ropade ut det. Snälla sl, när ni har realtidsinformationen på hemsidan, varför inte använda den?
så det blev ingen träning. och jag tryckte i mig en hel jävla bodycheck som jag inte velat ha innan, som legat sen i höstas när jag fick den. Och så blev det inte ens någon träning.
sagt och gjort.
gick upp vid tio, tog en ipren och en frukost och en dusch och sen gick jag till tåget.
Fick en snöboll sulad åt mig av en snorunge som som tur var missade. Han såg jätteledsen ut och bara "nee, jag missade".
"ja, tur för dig" sa jag argt, en snäll variant av vad jag velat säga. Kasta inte snöbollar på trötta och griniga människor. Det är inte uppskattat.
Sen var tåget inställt. Fast det stod inte, de bara ropade ut det. Snälla sl, när ni har realtidsinformationen på hemsidan, varför inte använda den?
så det blev ingen träning. och jag tryckte i mig en hel jävla bodycheck som jag inte velat ha innan, som legat sen i höstas när jag fick den. Och så blev det inte ens någon träning.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home