jag skulle varit i skolan 8-18 idag... det verkar bli 13-18.
jag råkade fastna framför Cara Mia.
men då till och med mamma har godkänt Måns så känns det inte som en så dålig ursäkt till sovmorgon.
och så kanske jag slipper somna på avslappningen ikväll.
jag råkade fastna framför Cara Mia.
men då till och med mamma har godkänt Måns så känns det inte som en så dålig ursäkt till sovmorgon.
och så kanske jag slipper somna på avslappningen ikväll.

2 Comments:
Vem fastnar inte framför den! det är väl den bästa av ursäkter till sovmorgon... :p
ja, det kändes väldigt rätt helt enkelt :)
Skicka en kommentar
<< Home