nu mår jag sådär illa igen. jag hatar det. varför ska jag må så illa hela tiden? när det inte är magsjuka, vad är det då? åh jag blir galen!
och jag kommer inte klara någon kurs i år. noll chans. jag hatar att inte kunna lära mig någonting.
och jag kommer inte klara någon kurs i år. noll chans. jag hatar att inte kunna lära mig någonting.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home