söndag, januari 28, 2007

allmänt nedstämd Regina, trång perrong, försenat pendeltåg, död mobiltelefon, mor med likadana humörsvängningar som jag, samt det ständigt närvarande illamåendet. kul.

sen kom ellinor på tåget och räddade mitt humör!
sen sprang jag som en dåre hela vägen hem, för att slippa förfrysa, och det var också bra. Man (jag) känner sig(mig) fri när man(jag) springer (halkar) nerför backar.

Imorgon ska jag göra klart cylindern och axeln till motorblocket. tjoho.

1 Comments:

Blogger ell said...

jag är glad att jag kunde hjälpa till :)

3:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home