reseplaneraren
jag tror nog att sl har fått fnatt. på riktigt. kolla hur de vill att jag ska ta mig till centralen:
"Ta pendeltåg från Spånga mot Kungsängen.
Det går från Spånga 18:38
och kommer till Barkarby 18:41.
Vid Barkarby station byter du till buss 518 mot Kista centrum.
Den går från Barkarby station 18:45
och kommer till Akalla 18:52.
Vid Akalla byter du till tunnelbanans blå linje mot Kungsträdgården.
Den går från Akalla 18:56.
Du är framme vid T-centralen 19:16."
Såå kul tycker jag inte det är att åka kommunalt
"Ta pendeltåg från Spånga mot Kungsängen.
Det går från Spånga 18:38
och kommer till Barkarby 18:41.
Vid Barkarby station byter du till buss 518 mot Kista centrum.
Den går från Barkarby station 18:45
och kommer till Akalla 18:52.
Vid Akalla byter du till tunnelbanans blå linje mot Kungsträdgården.
Den går från Akalla 18:56.
Du är framme vid T-centralen 19:16."
Såå kul tycker jag inte det är att åka kommunalt

3 Comments:
hahahhaha, det var typ det roligaste jag läst på länge. det borde finnas en sån blogg typ som tjuvlyssnat fast "Så vill Sl att jag ska åka".
ska på öppna huset på torsdag och inspektera så dom gör bra PR, ska du dit?
jag ska bara dit och dumpa kläder, sen ska jag hem och roa mig med termodynamik och att inspektera ritningen för min mutter. yess.
haha va stört
Skicka en kommentar
<< Home