* Reginatastic *
söndag, januari 14, 2007
fler kroppsdelar som pajar
nu senast försökte jag resa mig, vilket inte gick så bra. Knät kraschade skitäckligt. Lät och kändes lite som smula sönder ett knäckebröd.
posted by R at
21:37
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
Om mig
Namn:
R
Plats:
Sweden
Visa hela min profil
gamla inlägg
vem sa att pain doesn't hurt
Detta har hänt
So long, Suckers!
dagens barnprogram
friskis
Fredag
puckon
jag ska börja bli positiv igen. Så jag vågar lägga...
Smashing Pumpkins - Ugly
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home