tisdag, december 05, 2006

jag ska börja bli positiv igen. Så jag vågar lägga tillbaka bloggen på den vanliga adressen. Nu ska jag ju iallafall inte träffa någon på några veckor så då kan alla skvallra bäst de vill..

Jag skulle vilja gå på Södra fortfarande. Tänk om jag gått i NV3A nu istället för för två år sen. Då hade jag haft kompisar varje dag och inte ett par timmar nån gång varannan vecka. Det hade varit kul.