jag gillar inte min dator för tillfället. Den har bestämt sig för att den inte har någon cd-rom eller dvd-rom så det går inte att få ut skivan som sitter i. Det går inte heller att lägga in mina skivor, så sen jag började använda den här datorn har jag i princip bara lyssnat på fyra olika album, vilket börjar bli smått irriterande eftersom de inte ens är några riktigt bra.
Min iPod är borta så jag kan inte lyssna på bra musik där heller. Istället har jag ägnat dagen åt:
Smallville
Oprah
Everwood
Ensamma Hemma (det är väldigt komiskt att Bailey är dr Jake)
Vänner
Ugly Betty
Grey's Anatomy
Christine
Lite surt att jag missade Sjunde Himlen och Sabrina, men som tur är har jag redan sett den säsongerna som går nu.
Min iPod är borta så jag kan inte lyssna på bra musik där heller. Istället har jag ägnat dagen åt:
Smallville
Oprah
Everwood
Ensamma Hemma (det är väldigt komiskt att Bailey är dr Jake)
Vänner
Ugly Betty
Grey's Anatomy
Christine
Lite surt att jag missade Sjunde Himlen och Sabrina, men som tur är har jag redan sett den säsongerna som går nu.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home