torsdag, november 16, 2006

theres no real truce with my fury


Jag blir så matt! varför kan de inte sätta alla korkade människor i en egen grupp? Jag trodde att det iallafall skulle vara en sån ribba på kth att alla klarade av att läsa ett schema.
Och så blir jag så sur på att de fuskar så mycket, och tycker de är jättecoola som fuskar.
Det är inte coolt. Inte heller så smart att lämna "fuskbevisen" jättetydligt utspritt över ett bord där vem som helst går förbi.
och så många är så dryga. så äckligt slibbiga och självgoda. typ som jag fast på fullt allvar. jag vet ju iallafall att jag inte är bra på riktigt, men de där tror verkligen att de är det. Men nej, ni är inte det. puckon.