onsdag, oktober 25, 2006

vem kunde ana

haha! vem äger om inte jag? femma på mekaniktentan utan att öppna boken en enda gång på hela kursen!

2 Comments:

Blogger ell said...

wohoo! grattis!

1:26 em  
Blogger Isabelle said...

jepp du äger!
kom på festen!! du vet att den inte blir detsamma utan dig...:D

2:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home