Jag och Louise har fått konkurrenter. Fler och fler får upp ögonen för våra assistenter. I fredags kom det några från en annan klass på vår övning bara för att de ville ha övning med Honom och ett tjejgäng från klassen stod och fnittrade jättelänge och velade mellan att sitta längst fram eller i mitten (jag och Louise sitter alltid längst fram till höger, bäst utsikt där. Han har dessutom börjat känna igen oss och hälsar/nickar. Det är bara för att vi är så snygga.
På diffövningarna har alla också fått upp ögonen för den assistenten, det är alltid proppfullt där, vilket är jobbigt för man måste komma typ en halvtimme i förväg för att få plats i klassrummet, vilket innebär att jag måste åka tidigare hemifrån och missar Smallville varje måndag. Iofs så är det väl så att alla andra gillar honom för att han är bra på att lära ut, men den riktiga anledningen (dvs varför jag och Louise gillar honom) är att han är sjukt söt, och jättecool, och pratar fint och är sådär lagom småbitter och nedlåtande. Men han sa åt oss att vi var duktiga :)
(Denna film av låg kvalitet är en amerikansk(?) version av våra övningar)
På diffövningarna har alla också fått upp ögonen för den assistenten, det är alltid proppfullt där, vilket är jobbigt för man måste komma typ en halvtimme i förväg för att få plats i klassrummet, vilket innebär att jag måste åka tidigare hemifrån och missar Smallville varje måndag. Iofs så är det väl så att alla andra gillar honom för att han är bra på att lära ut, men den riktiga anledningen (dvs varför jag och Louise gillar honom) är att han är sjukt söt, och jättecool, och pratar fint och är sådär lagom småbitter och nedlåtande. Men han sa åt oss att vi var duktiga :)
(Denna film av låg kvalitet är en amerikansk(?) version av våra övningar)

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home