söndag, oktober 08, 2006

hahahaha


jag dör av skratt! jag har en ny dator, men alla filer från den datorn jag hade på gymnasiet är på den nya...nostalgitripp! (dock inte så bra för studietekniken, civilization är alldeles för beroendeframkallande)

2 Comments:

Blogger Marie said...

fin bild!!

4:46 em  
Blogger Isabelle said...

hahahaha nu måste jag leta fram min, ah det var tider. elias med för mycket fritid och photoshop :P

6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home