I wish i could care but i don't have the time
jag tycker inte om min dator. internet vägrar fungera mer än några minuter i taget och kraschar så fort jag försöker skriva till någon på msn. Vilket iofs inte låter så jobbigt, men just nu är jag beroende av internet för att kunna få ett mail om grupparbetet från två människor som jag inte har någon aning om vilka de är och som jag därför inte kan prata med i skolan.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home