måndag, september 11, 2006

skin as pale as alabaster


Dagens misslyckande: Jag träffade Viktor på tunnelbanan och eftersom vi skulle ändå bort till M (långt långt bort från tunnelbanan) bestämde vi oss för att ta bussen en bit. Vilket säkert skulle ha varit jättebra om bussen gått i tid och om vi tänkt på att den stannar vid två broar så vi kunde gått av vid rätt bro istället för fel. Vi lyckades iofs komma i tid så helt misslyckat var det inte.

Dagens lyckande: Jag och Louise lyckades hitta vår sektionslokal. Det gick till och med att komma in med våra passerkort. Dock var sektionslokalen betydligt mindre än jag föreställt mig den, och en stor del av mikrorna var trasiga. Det fanns heller inga sittplatser åt oss. Men vi hittade dit, vi fick varm mat och som om inte det skulle vara nog fick vi avnjuta maten ute i solskenet.

Dagens kändis: Jag satt på tunnelbanan på väg hem kom det på en tjej och en kille med en stor trumma och satte sig mittemot mig. Först såg jag att jag kände igen tjejen, men kom inte på varifrån eller varför. Sen kollade jag på killen med trumman. Det var han från Patrask! Den blonda med lite längre hår. Coolt

Övrigt: Jag blir bara förkyldare och förkyldare