And leads us halfway to nowhere

När jag satt på pendeln hem från skolan tänkte jag att idag ska jag blogga om övningsassistentens sköna kommentar, och om den trevliga och något annorlunda (men otroligt lättande) konversationen med en annan maskinist på väg till tunnalbanan.
Sen när jag kom hem så kom jag på att det var onödigt eftersom att när jag säger något om skolan så brukar alla ändå bara sucka eller driva med mig, eller bara vara totalt ointresserade.
När jag stod på pendeln hem från friskis tänkte jag att jag skulle blogga om det medelpasset och artiklarna i friskispressen. Sen kom jag hem och kom på att det inte heller var någon bra ide.
Så jag har ingenting att blogga om, istället ska jag göra min mekanikinlämningsuppgift som ska vara klar på fredag. Adlibris är dock onda och har inte skickat böckerna än.

1 Comments:
"när jag säger något om skolan så brukar alla ändå bara sucka eller driva med mig, eller bara vara totalt ointresserade."
Nej, jag är intresserad!
Skicka en kommentar
<< Home