om medeltidsveckan
Medeltidsveckan är en väldigt väldigt bra vecka. Dock är jag dålig på att skriva på ett engagerande sätt om hur roligt det var, så jag tänkte ta och gnälla lite istället (vilket inte lär förvåna någon som umgicks med mig en längre stund under söndagen :-P )
Medeltidsveckans fel är att den ligger alldeles för sent på sommaren. Alldeles för nära inpå skolstarten. För hur kul är det att börja skolan igen ovårdad och fet och ful med nerslitna skivade naglar och svullna fötter som vägrar släppa sin svarta färg hur mycket man än skrubbar? Inte kul. Sen lyckades medeltidsveckan i år igen förkyla ner mig vilket inte heller är bra till skolstart. Inte heller är det särskilt bra för skolstarten att inte ha kommit ifrån abstinensen än. Jag har nog med koncentrationsproblem även när jag inte hela tiden tänker på roliga saker folk sa och gjorde i en vecka.
Nu ska jag snart gå till isabelle med mina jättemånga och bra bilder. Sen ska jag hem och sova.
På lördag ska jag till Rissne och titta på Jauvet. Rissne försöker nämligen göra något åt sitt dåliga rykte och arrangerar tornerspel och marknad och så. Skojskoj.
Och så har jag packat upp vår nya symaskin idag.
Här är en nostalgisk bild på den godaste ölen någonsin
Medeltidsveckans fel är att den ligger alldeles för sent på sommaren. Alldeles för nära inpå skolstarten. För hur kul är det att börja skolan igen ovårdad och fet och ful med nerslitna skivade naglar och svullna fötter som vägrar släppa sin svarta färg hur mycket man än skrubbar? Inte kul. Sen lyckades medeltidsveckan i år igen förkyla ner mig vilket inte heller är bra till skolstart. Inte heller är det särskilt bra för skolstarten att inte ha kommit ifrån abstinensen än. Jag har nog med koncentrationsproblem även när jag inte hela tiden tänker på roliga saker folk sa och gjorde i en vecka.
Nu ska jag snart gå till isabelle med mina jättemånga och bra bilder. Sen ska jag hem och sova.
På lördag ska jag till Rissne och titta på Jauvet. Rissne försöker nämligen göra något åt sitt dåliga rykte och arrangerar tornerspel och marknad och så. Skojskoj.
Och så har jag packat upp vår nya symaskin idag.
Här är en nostalgisk bild på den godaste ölen någonsin

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home