lördag, juli 29, 2006

fortsätter att härma Elias.

The Kelly Family - Fell in Love with an Alien

helt sjukt. Har haft denna som mp3a ett tag, men jag har alltid trott att det är någon cool person som sjunger, och så hittade jag videon och hela min värld skakades. Den där familjen är ju jätteläskig! Men musiken gillar jag ändå. (Annars blir jag nog nerslagen snart)

Idag har jag vikt och klippt och nålat och passat in och usch usch jag får krupp på tyger! och trådar! de är onda. jag får lust att bara riva sönder allting. Mitt tålamod är inte det bästa.

Snart är det augusti. Augusti är bra. Medeltidsvecka + Louise kommer ner så vi kan gå på gröna lund och ikea och supa. härliga tider.

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

hahahaha sjukt rolig video!
jag har för mig jag hört talas om dom nånstans men jag kan inte placera det.
jag tror inte du är ensam om tygproblemen, jag kan föröskra dig om att iallafall jag anna och stella alla känner likadant.
jag har nu fått frågan "vad ska man ha med sig för kläder till gotland" alltför många gånger. nästa gång säger jag läderhosen.

10:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home