jag tittar på outsiders. så läskigt. jag känner igen mig precis i allt de säger att de känner, iallafall den första och tredje, och det är så läskigt att känna igen mig i det som uppenbarligen är min mardröm. usch. och sen så tänker jag att det kanske inte är någon fara med mig, men det är alltid så det har börjat. med en känsla av att det är ok. och sen så veckorna med det dåliga beteendet och sen så vekor med det sämre och jag blir mest förvirrad och vill helst av allt bara vara.
skit också
skit också

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home