lördag, juni 24, 2006

Om 30 timmar börjar resan mot arlanda! helt sjukt. Nyss var det 100 dagar kvar. Jag har iallafall börjat packa, men min kamera och mina badtofflor är borta. Inte så bra.

Vårt resemöte idag var kanske inte så jättegivande och nytänkande, men det är gott med glass och jordgubbar och vin och grillat. Och det var kul att höra den ocensurerade versionen av Olivias tyskäventyr, och fortsättningen på Sofias bravader.

Fotbollen var inte heller så kul. Tur för Olivia att hennes semester är precis nu så hon inte hade sett den matchen i svensk mundering nere i Tyskland. Nu slipper hon den förnedringen och förhoppningsvis är allt bortglömt när hon åker tillbaka.