Nu har jag blivit mitt gamla vanliga nervvrak igen. Värre än vanligt skulle jag tro. Jag kommer ihåg tre drömmar från inatt.
nr1: Min mekaniklärare skällde ut mig, för att jag inte fattade någonting.
nr2: Jag missade tentan för jag försov mig.
nr3: Tentan handlade om Marco Polo och det hade jag inte läst på om.
Jaja. Det är tur att jag är någorlunda bra på att hålla undan såna tvångstankar när jag är vaken. Jag är lite sur bara på att Majken skickade bilder från i lördags, för nu sitter jag bara och kollar på dom om och om igen och saknar alla och blir sur för att jag var så knäpp då och så undrar jag vilka som kommer gå i min klass, och vilka som kommer gå på mekaniken i sommar och om det blir någon mer OPENfest och hur det går för Anders och Maria. Men troligtvis så blir det som efter gymnasiet att jag aldrig ens kommer träffa någon igen. Så det är lika bra att intala mig själv det nu. Fast jag kan ju alltid gå på konsum iofs.
nr1: Min mekaniklärare skällde ut mig, för att jag inte fattade någonting.
nr2: Jag missade tentan för jag försov mig.
nr3: Tentan handlade om Marco Polo och det hade jag inte läst på om.
Jaja. Det är tur att jag är någorlunda bra på att hålla undan såna tvångstankar när jag är vaken. Jag är lite sur bara på att Majken skickade bilder från i lördags, för nu sitter jag bara och kollar på dom om och om igen och saknar alla och blir sur för att jag var så knäpp då och så undrar jag vilka som kommer gå i min klass, och vilka som kommer gå på mekaniken i sommar och om det blir någon mer OPENfest och hur det går för Anders och Maria. Men troligtvis så blir det som efter gymnasiet att jag aldrig ens kommer träffa någon igen. Så det är lika bra att intala mig själv det nu. Fast jag kan ju alltid gå på konsum iofs.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home